Vi anvender cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse som kunde i vores shop!

Cookies bruges til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer.  

Ved at klikke videre på vores website accepterer du brugen af cookies. 

Du kan læse mere om vores cookies på denne side, hvor du også kan finde information om at afinstallere cookies i din browser.

Dårlige nyheder fra Pixy familien

Skrevet af admin 26/09/2016 2 Kommentarer Pixy nisser,

Vi har modtaget denne triste nyhed fra producenten af Pixy nisserne, Caja Company:

"Som det ser ud lige nu, kommer der desværre ingen nye Pixy nisser i år.
Producenten i Vietnam er gået konkurs, og i øjeblikket søger vi efter ny producent.

Hvis det lykkes at finde en ny producent inden for kort tid, vil vi opdatere vores informationer.

Vi vil ikke i hastværk lave en ny nisse, der ikke er i orden, for så ødelægger vi hele familien - så er det bedre at vente til næste år.

Situationen har selvsagt stor betydning for vores nissesalg i år 2016.
Vi er selvfølgelig klar over, at der er mange samlere, der vil blive skuffede, men vi er fuldstændig uden skyld i denne situation.

Heldigvis har vi mange gode og trofaste forhandlere, der som altid vælger at sælge de gamle modeller. På den måde kan vi hjælpe hinanden med at holde liv i Pixy familien og glæde os til, at de nye kommer. 

Vi har mange tidligere Pixy modeller på lager og nogle få er desværre allerede udsolgt.

På vores hjemmeside vil vi informere om udsolgte modeller fra vores lager. Vi kan ikke vide, hvor mange Pixy nisser, der findes på forhandlernes lagre. Der kan godt være modeller, som vi har udsolgt. 

På trods af situationen ønsker vi jer alle en glædelig jul og håber i det mindste, at de gamle Pixy nisser kan medvirke til en god og hyggelig julestemning."

Anne Thane, Caja Company

Tags: Pixy nisser

2 Kommentarer

Christine Svanholm:
30/11/2016, 11:32:00 PM
Svar

Venligst hold mig underrættet når der kommer en nisse 2016..... det er en skuffelse men I kan jo ikke gøre for det, når leverandøren gik konkurs. Blev han underbetalt???.

Anne Thane, Caja Company:
02/12/2016, 11:22:28 AM
Svar

Kære Christine Svanholm. Vi er også meget skuffede og ærgerlige over at være blevet involveret i en konkurs/lukning. Du spørger, om han blev underbetalt - nej selvfølgelig ikke. Vi behandler naturligvis vore leverandører ordentligt og betaler de aftalte priser for varerne. Den økonomiske og politiske situation i landene i Asien er jo vidt forskellig fra den vi kender i Europa, hvilket også afspejles i priserne på alle de varer, der importeres derfra. Lønniveauet derude er væsentligt lavere, men det er ikke ensbetydende med underbetaling. Vi glæder os til at præsentere de nye nisser for dig og for alle vores trofaste Pixy venner, når vi har fundet den rigtige producent.

Skriv din kommentar